tisdag 7 augusti 2012

Nyhet

Så har då begivenheten som är "stor" i Sverige blivit en nyhet även i Israel, Ship to Gaza.

Jag känner en trötthet inför Ship to Gaza cirkusen. Trötthet men jag kommer aldrig att skriva under på deras agenda. Dels för att den inte är något annat än en förtals och hetskampanj mot Israel, Mellanösterns ENDA fungerande demokrati. Omgiven av länder, organisationer (terrorist) och diktaturer som inte vill något annat än att förinta Israel. Att deras argument är fabricerade hjälper inte till för att få med mig på "fanclubslistan".

Sett utifrån min kristna tro och min bild av vad som komma skall enligt Guds ord, Bibeln. Så hittar jag inget stöd för denna aktion mot Israel som är det land som Gud själv har lovat till Abrahams ättlingar med utgångspunkt genom den "äkta" hustruns (Sara) son, Isak.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar